ناناش ناش و ناناش ناش

 

 

حالا همه باهم:

 

 

نانای اصگر و کبری

 

 

نانای پَسوَند و مولا

 

 

نانای شینا و شیهان

 

 

نانای ماهی و شیهان

 

 

نانای دینا و دیهان

 

 

نانای شینا و دینا

 

 

نانای بهی و صغری

 

 

نانای پری و کبری

 

 

حالا نانای سام و ساسی چه میرقصه با فازی

 

 

کرسی نشسته رو پشت بـــوم

 

سامی میخونه هِلِی هولــون

 

 

که ای کرسی ماهم

 

 

بیا بنشین به روی پایم

 

 

که ای راپونزل زندگی هایم

 

بیا بده موهایت

 

 

از آنور کهکشــون

 

هستن دوتا عشقُ گُشون(خودمم نمیدونم معنیشو...) 

 

 

کای(که ای) شیرینی زندگی من! (شیرینی تنوری!) 

 

بیــا بر بالیــنم! درستست که هستم از نسل دایناسوران، اما حقیقت اینست که من هستم روحی از انان! 

 

درست است که همیشه نیستم پیشت، اما بدان که هستم تا ته تهش! 

 

دست در دست یکدیگر نشسته اند جایی دور از هر شیپری

 

و میبرند از زندگی خویش لذتــی هرکدام به نحوی

 

....... واقعا چرا دارم همچین چرتو پرتایی مینویسم؟

 

هعی... *کشیدن پتو رو کلش 

 

خب دیگه خداحافظ ای وب خاک خورده