علیکم السلام

دارم فکر میکنم چیکار کنم... 

ولی دلم برای اونموقع ها که تنها راه ارتباطمون وب بود تنگ شده

میهن بلاگ رفت و روح ما را نیز با خود برد(اخه چقدره احساسی) 

یادش بخیر ولی... حس خوبی داشت یه مدت هر اتفاقی میوفتاد میومدیم پست میذاشتیم چند دقیقه بعدش بقیه هم پیداشون میشدن نظرات میشد جای چت :^:

پست چتتتت میخواممممم

پست زامبی اییییی

پارمیسو میخوااممم

زیزیو میخواممم

گلیو میخواااممم

ملییی رو میخواممم

ماهی رو میخوامممم

پارمیداعم میخوامممم

محی بزغاله رو میخوامممم

دینی مرغهِ شوهر مرحوم که قبلش کتاب اسلامی بودش رو میخوامممم

دیگه اون سمیه_چیز اشتباه شد. اون ساممیییههه کرمو رو میخواممم

شینااایی که کاتی بود رو میخوامممم

کرسی نارگیله رو میخوام

مهی موز شکلاتیو میخوام که میرفت تو پنل کرسییی

​​دیگه... ایداااا رو هم میخوام که کم پیدا بوده از اولش اه

عاری جوجه زرافه رو میخواهم

ابن پرییوووو میخوامممم ابن پری ای که پری بهاری بوده و من هیچوقت فرقشونو با پری عقلی نمیدونستم و فکر میکردم سه تا پری داریمممم

آن ابن پری را میخواهم که چیز بد گفتن براش سخت بوددد

پری عقلییوووو میخواممم که با ابن پری و همزادیتشون حال میکرد

رکیییی رو میخواممم که هم پاچه میگرفت و هم خیلی راحت از همه چی و شادیاش پست میذاشتتتت

هعی.... زهی نیز...

چه گویم اصلا زندگی را  (ادبی نوشتنم گل کرده) 

​​​​​​بلی یکم جو گرفتم

ولی در هر حال به امید روزی که واتساپ خراب بشه

تلگرام و روبیکم که همتون نمیتونید نصب کنید پس مجبور میشید بیاید وب✨•ᴗ•

به امید روزهای خوش گذشته! خدانگهدار(فاز گرفتم😂🙂)