خو خو سیلام

( وی  در تخت و دمنوش در دست و حالی چون مردگان دارد پست میپستد*چی گفتم 😂*)

مدانم اینجا جای پشم ریزونای بنده حقیر از گور برخواسته نیست 😂 ولی چون سرماخوردگی امون نمی‌ده و دارم از بیکاری میپوکم واستون پشم ریزون آماده کردم * یاح یاح دارم از زهرا حق زن تبدیل میشم به زهرا خوف و ترسناک*😂

 

 

اول از همه بگم از اونجایی با این حالم نشستم زحمت کشیدم هر  ایها الناس ای باید  این پستو نیگا کنه وگرنه با دمپایی شوت میکنم بره همون جایی که من ازش اومدم 😂(عوارض بیکاری)

 

​​​​برو ادامه تا با دمپایی ننم نیومدم سراغت

 

 

 

 

 

 

 

 

این از بنرش

امان از بچه های دهه نودی 😂

😐😑 

 هه بچه زندگی قبلیش کشاورز بوده  بعد دارین یاد میدید چطوری سیب زَمَنی بکاره؟  این بچه ها الان ننه باباشونم میکارن 😂

‌‌اره دیگه..😂

واسه همینه میگن زود بخوابید دیگه 😂 وگرنه مثل این بچه توهم میزنید😂والدین گرامی حواستون باشه خواهشاً 😂😂😂😂

برم به بچه بگم مراقب پدر و مادرت باش گناه دارن😂😂

دوستان گرامی پشت سرش من بودم  موهامو شونه  نکرده بودم ترسیده😂 

 

خب همین دیگه از ادیت خز بنده فهمیدید ساخت خودمه یا بیشتر بگم؟

به زیرش توجه کنید واقعا بهم نمیاد ترسناک باشم همون اوسکولیم که هسم 😂

از این ترسناکا

 زیاد میزارم  کرک و پر و برگاتون که هیچ خودتون بریزید 😂

تامام تامام

بای 😂😐